👳ඔබට අවශ්ය අද දවස කොහොමද දැනගන්න
👷නෑ, මම දන්නවා මට අද කරන්න තියෙන දේ
👳එහෙනම් ඔබ කැමතියි ඔබේ හෙට දවස ගැන දැනගන්න
👷ජීවිතේ අනියතයි හෙටයි කියල වෙනසක් නෑ මගෙ හිතේ
👳ඔබ ආසවෙයි ඔබේ වාසනාව හොයාගෙන යන්න
👷හොයාගෙන යන්න වෙන එක අවාසනාව නේද, ඕක උත්සාහය
👳සුදුසු රැකියාව ගැන දැනගමුද
👷සුදුසු දේ මම තීරණය කරොත් ඒක ප්රශ්නයක්ද
👳විවාහය ගැන, දරුඵල ගැන..
👷ඒක මට බලාගන්න පුළුවන්, වදවෙන්න එපා ඒ ගැන
👳අපල උපද්රව නොසළකන එක හොඳ දෙයක් නෙවෙයි නේද
👷මම කොහොමත් සිහි කල්පනාවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ, ඒක හොඳයි නේද
👳එහෙනම් මම යන්නද
👷ස්තූතියි මං ගැන වද වුනාට, නැකතක් නැතුවම තේ එකක් බීල යන්න..
Tuesday, June 26, 2018
Monday, June 25, 2018
අණද බණද(ප්රාඥයා අඥ්ඥාන දායකත්වයට කිසිවිට බිය නැත)
අණට බය නිසා බණවත්
බණ සැර මදි නිසා අණවත් නොවේ
අවැසි තැන අණය
අවැසි තැන බණය
පැවැත්ම එතැනය
කොන්ද කෙළින් නම්
හිට්ලර්ලාද ඇඳ යට
රිංගන තැනට වැඩ ඇත
(හිට්ලර් යනුවෙන් අදහස් කළේ ඔහුම තමා)
බණ සැර මදි නිසා අණවත් නොවේ
අවැසි තැන අණය
අවැසි තැන බණය
පැවැත්ම එතැනය
කොන්ද කෙළින් නම්
හිට්ලර්ලාද ඇඳ යට
රිංගන තැනට වැඩ ඇත
(හිට්ලර් යනුවෙන් අදහස් කළේ ඔහුම තමා)
Saturday, June 23, 2018
සේපියන්ලාගේ සේපියන්
කොන්ද කෙළින් කරන තරමට
පපුව ඉස්සරහට දාන තරමට
කොටු කරන්න උස වැටක් ඕන නම්
සී සී ටී වී හතරත වනන්න ඕන නම්
බුලට් ප්රූෆ් අඳින්න ඕන නම්
විද්යාත්මක නාමය මොක වේවා
ශතවර්ෂය විසිඑක වේවා
සත්තයි
ඒ මිනිස්සු නම් වෙන්න බෑ
පපුව ඉස්සරහට දාන තරමට
කොටු කරන්න උස වැටක් ඕන නම්
සී සී ටී වී හතරත වනන්න ඕන නම්
බුලට් ප්රූෆ් අඳින්න ඕන නම්
විද්යාත්මක නාමය මොක වේවා
ශතවර්ෂය විසිඑක වේවා
සත්තයි
ඒ මිනිස්සු නම් වෙන්න බෑ
මාද්දිය හර්දයට රිපීට් නොකරනු (හාර්ට් ෆුල් හර්ට් ෆුල්)
තිරිසනා කෙළෙසුවා ඇති, උගෙ වේදනාව විකුණාගෙන කන්න එපා. ඒව හිට්ලර්ට විරුද්ධ මිනිසුන්ට තරම් නෑ. පෙන්නන්න නැවත වධය නොව වධ විඳි බව පමණක්. මිනිස්සුන්ට නම් ඒ ඇති මයෙ හිතේ...යුද්ධෙට පස්සෙ මේ මිනිස්සුන්ගෙ තිරිසන් කම් අලෙවි කර ගැනීමත් ප්රවෘත්ති කලාවක් වෙලා.. ස්ත්රී දූෂණයක් විතරයි තව වීඩියෝවකින් දමල නැත්තෙ ටී වී නිවුස් වල..මේවට විසඳුම් ඉල්ලන්ට සිද්ධිය ඒ ටු ඉසෙඩ් විස්තරේ පමණ නොබලා නැවත නැවත දැමීම තවත් ජන මනස කෙළෙසීමක් නොවෙන්නෙ නෑ. අවකෙළි දහයකට උඩ ගෙඩි දෙමින් එකක් බේරා ගන්න හදනව කියන්නෙ ඔළුවයි මුට්ටියයි දෙකම විනාශ කරගන්න වැඩක් කියලයි කියන්න වෙන්නෙ. එහෙම තැන්වලයි හිට්ලර්ලත් හිටගන්නෙ.(හිට්ලර් යනුවෙන් අදහස් කළේ හිට්ලර්වම තමා)
Friday, June 22, 2018
Thursday, June 21, 2018
මෙහෙමයි,
චීවරය ගලවන එක ගැන කතාකරන්න පළමුව කතා කළයුත්තේ චීවරය පොරවා ගැනීම, එහි වටිනාකම රැක ගැනීම ගැනයි. භික්ෂුත්වය රංගනයක් කරගත්තම චීවරය ඩ්රාමා කොස්ටියුම් එකක් ගණනට වැටෙනව..එතකොට රංගනය අවසානයේ ඒක ගලවල දමන්නම වෙනව. වටිනාකමක් තියෙන්න නම් තමන් පොරවගන්නෙ තම ශාස්තෘෘවරයාගේ නමින් එන චීවරය කියන එක හද පතුලෙ විතරක් නෙවෙයි තම ඥානය පුරාවට සාරයක් වගේ පැතිරිලා තියෙන්න ඕන. ත්රිවිධ හමුදා ඇඳුම, පොලිසියේ ඇඳුම අවභාවිතයට ගැනීමට වඩා දරුණුයි ආගමික පූජ්ය, පූජක ඇඳුම් අවභාවිතයේ ගියොත්.. කට ඉස්සර වුනු ගමන් හිට්ලර්ටත් ඒ ඇඳුම දාන්න තරම් ජන ප්රජාවත් තොරතුරු සන්නිවේදනය සමඟ ප්රබල උත්කර්ශයකට යනව. අන්තිමටම අපි අත දිග ඇරල අඩිය රත් වෙන්න ගහගෙන තියෙන්නෙ අපේම කණට.
අපි බණ අහනව මිසක් කියන්න සුදුසු නෑ.. කියන්න ඕන අය බයිලා, සිංදු, කතන්දර කියන්නෙ නැතිව අදාළම කාර්යයේ සතිය පිහිටුවා වැඩ කරනව නම් ඔය ප්රශ්නත් නෑ..
දැන් කියන්න වෙන්නෙ වෙච්ච දේට එන්න සෙයියදු..
රෙදි කරට ගන්න කලින්, අඩු තරමෙ සරම උස්සගෙන ගිරි ගෝරියට යන්න කලින් ඇත්තටම තියෙන ප්රශ්නෙට හරියටම උත්තර දෙන්න ඕන කියන එක හැම විටම දෙතුන් පාරක් හිතන්නට සතිපට්ඨානය ටිකක් හෝ වැඩිය යුතුයි...ගිහියෙක් හැටියට මම ගැනත් මට හිතෙනව..
අපි බණ අහනව මිසක් කියන්න සුදුසු නෑ.. කියන්න ඕන අය බයිලා, සිංදු, කතන්දර කියන්නෙ නැතිව අදාළම කාර්යයේ සතිය පිහිටුවා වැඩ කරනව නම් ඔය ප්රශ්නත් නෑ..
දැන් කියන්න වෙන්නෙ වෙච්ච දේට එන්න සෙයියදු..
රෙදි කරට ගන්න කලින්, අඩු තරමෙ සරම උස්සගෙන ගිරි ගෝරියට යන්න කලින් ඇත්තටම තියෙන ප්රශ්නෙට හරියටම උත්තර දෙන්න ඕන කියන එක හැම විටම දෙතුන් පාරක් හිතන්නට සතිපට්ඨානය ටිකක් හෝ වැඩිය යුතුයි...ගිහියෙක් හැටියට මම ගැනත් මට හිතෙනව..
හිඳුවන කවි (හීතලට)
සාර භූමිය මාර වෙස්ගෙන වනසනා
කෘෘර කල්ලිය දනන් මන ගිනි අවුලනා
වනන්නේ නැති කඩුත් අරගෙන කොස් කොටා
බත් ගසින් වත් රට නගාපන් මැතිතුමා
කටින් බතලත් අලත් මල්පැල සිටවනා
කලත් පසුවී බබත් ලොකු වී ඇත මෙදා
තවත් කාලය බලන් ඉන්නට බැරි නිසා
මැජික් මරලා රටත් නළවා ගනු සොඳා
එදා සිට ඒ පැවතෙනා ගරු නම රකිව්
රෑට රෑටම අවකෙලිය මන්තිරි පැටව්
ගැටව් සේරම නුඹලගේ මග ඇදට යව්
අනේ අම්මප කක්කුටුය මුන්ගේ අඩව්
කෘෘර කල්ලිය දනන් මන ගිනි අවුලනා
වනන්නේ නැති කඩුත් අරගෙන කොස් කොටා
බත් ගසින් වත් රට නගාපන් මැතිතුමා
කටින් බතලත් අලත් මල්පැල සිටවනා
කලත් පසුවී බබත් ලොකු වී ඇත මෙදා
තවත් කාලය බලන් ඉන්නට බැරි නිසා
මැජික් මරලා රටත් නළවා ගනු සොඳා
එදා සිට ඒ පැවතෙනා ගරු නම රකිව්
රෑට රෑටම අවකෙලිය මන්තිරි පැටව්
ගැටව් සේරම නුඹලගේ මග ඇදට යව්
අනේ අම්මප කක්කුටුය මුන්ගේ අඩව්
Wednesday, June 20, 2018
සාධු...සාධූ...සාධූ!
වෙෙරය වගුරවා
ත්රාසය උතුරවා
භීතිය පතුරවා
කෝපයෙන් ගුගුරවා
කියව් කියව්
දියව් දියව්
අපිට
තොපිට
ඔව් අපිට
සාධු ජන සමාජයක්!
වැඩ වරා
දන පෙළා
හණ ගසා
කඩ වසා
පතමු අපි
ප්රගමනික සමාජයක්!
මාවතේ ඇවිද
ලේ හලා ඇවිල
කාලය නසා හනික
හෙට එළි දක්වමු
අධ්යාපනික සමාජයක්!
තව දුරටත් බෙදෙමු
නිල බලය බදා ගමු
තනි තනිව බෙදා ගමු
ලද හැකිය
සමානාත්ම සමාජයක්!
ඔව් ඉතිං, අපි පතමු
එහෙව්
මෙහෙව්
සීමා රහිත
පීඩා සහිත
අසාධු
සාධු ජන සමාජයක්.
ත්රාසය උතුරවා
භීතිය පතුරවා
කෝපයෙන් ගුගුරවා
කියව් කියව්
දියව් දියව්
අපිට
තොපිට
ඔව් අපිට
සාධු ජන සමාජයක්!
වැඩ වරා
දන පෙළා
හණ ගසා
කඩ වසා
පතමු අපි
ප්රගමනික සමාජයක්!
මාවතේ ඇවිද
ලේ හලා ඇවිල
කාලය නසා හනික
හෙට එළි දක්වමු
අධ්යාපනික සමාජයක්!
තව දුරටත් බෙදෙමු
නිල බලය බදා ගමු
තනි තනිව බෙදා ගමු
ලද හැකිය
සමානාත්ම සමාජයක්!
ඔව් ඉතිං, අපි පතමු
එහෙව්
මෙහෙව්
සීමා රහිත
පීඩා සහිත
අසාධු
සාධු ජන සමාජයක්.
Monday, June 18, 2018
Sunday, June 17, 2018
රියලිටි තුළ රියලිටිය
රාමුව හතරැස්ය වාහිනියේ රූප
කොහොමද හැමදේම හතරැස් කරන්නේ ඕක
ඔළුවත් රවුම් සැටලයිට්ය දැන් ඒක
කලාව රවුම් නැත්නම් අටපට්ටම්ද
මට්ටම් නැති නමුත් ඔපමට්ටම් දාලා
විකිණිමු අපිත් බොරුවත් අයිසින් දමලා
රස කර ලුණු මිරිස් පදමට දෙහි දාලා
අත පය නළවනමුද කොරියෝ ග්රැපි දාලා
අද්ය යාපනේ වගේය යද්දි යාපනේ
ඒ නයින්ය ගියෙ උඩින්ය ඕ ලෙ වෙල් වගේ
මඩත් කරිය බඩත් වැඩිය කලටිපොල් වගේ
නටාපන් උඹත් නටන්නෙම් මාත්
බිංකුණ්ඩො බොල බිංකුණ්ඩෝ....
තෝත් නටාපිය මාත් නටන් නම්....
රියලිටියේ බොල කුංබිංඩෝ
කීයක් එනවද කීයක් දෙනවද
නැගලම වනමුද ජිට්කුංඩෝ
කොහොමද හැමදේම හතරැස් කරන්නේ ඕක
ඔළුවත් රවුම් සැටලයිට්ය දැන් ඒක
කලාව රවුම් නැත්නම් අටපට්ටම්ද
මට්ටම් නැති නමුත් ඔපමට්ටම් දාලා
විකිණිමු අපිත් බොරුවත් අයිසින් දමලා
රස කර ලුණු මිරිස් පදමට දෙහි දාලා
අත පය නළවනමුද කොරියෝ ග්රැපි දාලා
අද්ය යාපනේ වගේය යද්දි යාපනේ
ඒ නයින්ය ගියෙ උඩින්ය ඕ ලෙ වෙල් වගේ
මඩත් කරිය බඩත් වැඩිය කලටිපොල් වගේ
නටාපන් උඹත් නටන්නෙම් මාත්
බිංකුණ්ඩො බොල බිංකුණ්ඩෝ....
තෝත් නටාපිය මාත් නටන් නම්....
රියලිටියේ බොල කුංබිංඩෝ
කීයක් එනවද කීයක් දෙනවද
නැගලම වනමුද ජිට්කුංඩෝ
Friday, June 15, 2018
ලේ සුවඳ (කුඩ මසු පිළී ගඳමය)
ලෝකයම මස් මාර්කැට්ටුවකි
විටෙක අපි පාරිභෝගිකයාය
විටෙක කඩයට මස සපයන
තැරැව්කරුවාය
විටෙක දඩයම කරන මස් වැද්දාය
නැතහොත් දඩයම අපම
එවිට විකිණෙන රස මස අපය
නැතහොත් නොවිකිණෙන කුණු මස අපය
ඔබ විජිටේරියන්?
මා බාබේරියන්?
අවසන අපි මැරෙන තුරු කිරට මිරිසට මස් මර මරා බුදින්නන්
කීයද මේකෙ ගාණ?
මේකෙ ගාණ කීයද?
විටෙක අපි පාරිභෝගිකයාය
විටෙක කඩයට මස සපයන
තැරැව්කරුවාය
විටෙක දඩයම කරන මස් වැද්දාය
නැතහොත් දඩයම අපම
එවිට විකිණෙන රස මස අපය
නැතහොත් නොවිකිණෙන කුණු මස අපය
ඔබ විජිටේරියන්?
මා බාබේරියන්?
අවසන අපි මැරෙන තුරු කිරට මිරිසට මස් මර මරා බුදින්නන්
කීයද මේකෙ ගාණ?
මේකෙ ගාණ කීයද?
මූණ - හංගන්නෙපා(ඒත් ලැජ්ජයි නම් කමක් නෑ)
මම කැමති මූණ මට නෑ කියල හිතුනම මිනිස්සු වෙනස් මූණකට තමන්ගෙ මූණ මාරු කරනවා, ඒකට තේරෙන සිංහලෙන් කියන්නෙ ප්ලාස්ටික් සැත්කම.
ඇත්තටම හදවතේ තියන දේ මූණෙන් පේනවා කියල සමහරු කීවත් ඒක අන්ලිමිඩට් ලෝකයක හංගන්න, බොරු කරන්න වෙන කතාවක්. මූණෙන් තියා වීදුරු බෝල වගේ ඇස් අස්සෙන්වත් අද හදවත් දකින්න අමාරුයි. ඒකට ස්කෑන් කරන්නම වෙනව.
එහෙම කාලෙක උනත් තාමත් පුංචි පුංචි සිඟිති තැන්වලදි, රිංගලා ගියොත් හිර වෙන්න වෙන තැන්වල දි ඇස් වලින් මූණෙන් දෙන්න වෙන අවංක කම සමහර විට කැමැත්තෙන් හෝ අකමැත්තෙන් අපිට දෙන්නම වෙනව..දැන් රියලිටි ෂෝ වල නැතත්.
සාත්වික අභිනය ප්රගුණ කරයි කියල ඒක තත්පරේකට හැඟීම වහගත්තත් ඇත්ත හැඟීම මුදා ගන්න නාන කාමරේ හරි ළිඳ ළඟ හරි අඬන්නත් වෙනව.
රබර් බොලේ දිය යට ඔබල තියන්න බෑ.. ඒත් ජීවිතේ සුළඟෙ පා කරල අරින්නත් බෑ. සරුංගලේට නූලක් තියෙන්නෙ ඒකයි. මූණයි, ඇස් දෙකයි හැඩ කරන ඔළුව ඇතුළෙ මොළයක් තියෙන්නෙ අන්න අර හදවත සරුංගලේ වගේ හුළගෙ පියාඹන්න ගත්තම කූරිය ගහන්නෙ නැතිව අහසෙ ඉහළටම ඒක අරන් යන ඕන කරන නූල ඔතපු නූල් පන්දුව කර ගන්නයි.
ඒ නිසා ඒ පන්දුවෙන් සෙල්ලම් කරන්නෙ ප්රවේශමෙන්..මොකද පටල ගන්න ලේසි උනත් පැටළුණු නූල්බෝල ලෙහාගන්න එක ගොඩක් දෙනාට ලේසි වෙන්නෙ නෑ.. එතකොට ආපහු මූණ මාරු කරන්න හිතෙන්න පුළුවන්..
ඇත්තටම ලස්සන තියෙන්නෙ කොහේද? මූණෙ, හදවතේ? මොළේ? සමහරු කියන්නෙ බලන කෙනාගෙ ඇස්වල.. තේරුම් ගන්න පුළුවන්නම් හැමදෙයක්ම නිර්මාණය වෙන්නෙ ලස්සන අවලස්සන දෙකම එකට එකතුවෙලා කියල..
ගොහොරු මඩේ පිපෙන නෙළුම් වගේ දෙපතුලේ මඩ තැවරුණත් හදවත බුද්ධියෙන් ඔසවා ගනීවි මූණේ මඩ නොගෑවෙන්නට....
එතකොට ආපහු මූණ හංගන්න ඕනම වෙන්නෙ නෑ.
ඇත්තටම හදවතේ තියන දේ මූණෙන් පේනවා කියල සමහරු කීවත් ඒක අන්ලිමිඩට් ලෝකයක හංගන්න, බොරු කරන්න වෙන කතාවක්. මූණෙන් තියා වීදුරු බෝල වගේ ඇස් අස්සෙන්වත් අද හදවත් දකින්න අමාරුයි. ඒකට ස්කෑන් කරන්නම වෙනව.
එහෙම කාලෙක උනත් තාමත් පුංචි පුංචි සිඟිති තැන්වලදි, රිංගලා ගියොත් හිර වෙන්න වෙන තැන්වල දි ඇස් වලින් මූණෙන් දෙන්න වෙන අවංක කම සමහර විට කැමැත්තෙන් හෝ අකමැත්තෙන් අපිට දෙන්නම වෙනව..දැන් රියලිටි ෂෝ වල නැතත්.
සාත්වික අභිනය ප්රගුණ කරයි කියල ඒක තත්පරේකට හැඟීම වහගත්තත් ඇත්ත හැඟීම මුදා ගන්න නාන කාමරේ හරි ළිඳ ළඟ හරි අඬන්නත් වෙනව.
රබර් බොලේ දිය යට ඔබල තියන්න බෑ.. ඒත් ජීවිතේ සුළඟෙ පා කරල අරින්නත් බෑ. සරුංගලේට නූලක් තියෙන්නෙ ඒකයි. මූණයි, ඇස් දෙකයි හැඩ කරන ඔළුව ඇතුළෙ මොළයක් තියෙන්නෙ අන්න අර හදවත සරුංගලේ වගේ හුළගෙ පියාඹන්න ගත්තම කූරිය ගහන්නෙ නැතිව අහසෙ ඉහළටම ඒක අරන් යන ඕන කරන නූල ඔතපු නූල් පන්දුව කර ගන්නයි.
ඒ නිසා ඒ පන්දුවෙන් සෙල්ලම් කරන්නෙ ප්රවේශමෙන්..මොකද පටල ගන්න ලේසි උනත් පැටළුණු නූල්බෝල ලෙහාගන්න එක ගොඩක් දෙනාට ලේසි වෙන්නෙ නෑ.. එතකොට ආපහු මූණ මාරු කරන්න හිතෙන්න පුළුවන්..
ඇත්තටම ලස්සන තියෙන්නෙ කොහේද? මූණෙ, හදවතේ? මොළේ? සමහරු කියන්නෙ බලන කෙනාගෙ ඇස්වල.. තේරුම් ගන්න පුළුවන්නම් හැමදෙයක්ම නිර්මාණය වෙන්නෙ ලස්සන අවලස්සන දෙකම එකට එකතුවෙලා කියල..
ගොහොරු මඩේ පිපෙන නෙළුම් වගේ දෙපතුලේ මඩ තැවරුණත් හදවත බුද්ධියෙන් ඔසවා ගනීවි මූණේ මඩ නොගෑවෙන්නට....
එතකොට ආපහු මූණ හංගන්න ඕනම වෙන්නෙ නෑ.
Wednesday, June 13, 2018
අස්සයා ඉස්තාලේ නෑ, ඌ වැසිකිළි ගිහින්..(ඉස්නානය කර ඌ එනතුරු ඉස්තානේ රැකගන්)-මරු මරේ
හැමතැනම සිංහලෙන් කීවොත් මැකැනිසම් ප්රශ්නය. ඉංග්රීසියෙන් ගත්විට කැවුමේ ප්රශ්නය. දෙමළෙන් ගත්විට පොලිටිකල් ප්රශ්නය... මේ අනුව කරුණු ප්රක්ෂේපණය කර උද්දීපනය කළ විට පෙනෙනුයේ පාර භෞතික අධෝ භෞමික තත්වයකි. සිංහලෙන් නම් ප්රශ්නයට විසඳුම් දීමට හොඳ ගරාජ් බාස් කෙනෙක් රජ කරවිය යුතුය. ඔහුට මැකැනිසම් හොඳින්ම ප්රැක්ටිකල්ය. ඉංග්රීසියෙන් ගත්විට කැවුම් තහනම් කළ යුතුය. අසවලා මෝඩයා කැවුම් කණ්ඩ යෝධයා යන්න එමඟින් වෙනස් කළ හැකිය. ඒ වෙනුවට අවැසි නම් මැන්දිස් වැනි පානයක් හඳුන්වා දිය හැකිය. දෙමළෙන් විසඳුමක් ගැනීමට නම් අදියරෙන් අදියර ෆඬරැල් පොලිටිකල් විසඳුමකට අප යා යුතුය.
මගේ යෝජනාව නම් බන්ධු-ටෙනිසන් ආරේ ප්රහසන කලාව වර්ධනය කිරීම මඟින් අපට බොහෝ ප්රශ්න වලට සරල පහසු විසදුම් කරා ලේසියෙන් ආ හැකි බවයි. රට පෙත්තටම නැංගිය හැකි බවයි. සිනාවෙන් ජොලියෙන් වදයක් නැතිව දෙපා උඩ තබාගෙනම ජනයාට සංවඩ්ඩණය විය හැකි බවයි.
මගේ යෝජනාව නම් බන්ධු-ටෙනිසන් ආරේ ප්රහසන කලාව වර්ධනය කිරීම මඟින් අපට බොහෝ ප්රශ්න වලට සරල පහසු විසදුම් කරා ලේසියෙන් ආ හැකි බවයි. රට පෙත්තටම නැංගිය හැකි බවයි. සිනාවෙන් ජොලියෙන් වදයක් නැතිව දෙපා උඩ තබාගෙනම ජනයාට සංවඩ්ඩණය විය හැකි බවයි.
Tuesday, June 12, 2018
ගුරු-මරු මරේ
(අරුත පහක් දාන්න, යටින් පෙනෙන අවස්ථාවට සම්බන්ධයක් හදන්න, මල් වඩන් ලෙඩා බලන්න යන්න, ගත හැකි ආදුරුසය ලිප තබන්න, නැතිනම් ශිශිර තරණයේ තබා පසුව ලිප්බොක්කේ පැළ කරන්න)
ගුරු මුෂ්ටිය ද
ගෝලයාට දුන් පසු
ඩබල් එකේ
ඒ ඔළමොල ගෝලා
සිතා එය යෂ්ටියක්
ඩබලක් සේ
අමුණා දෙකොන
නන්චකුවක් සේ
වනා දුහුනන් ඉදිරියේ
වෙන්නට සිතා පොරක්
වැදුනාලු සොම්බටම
ඩබල් එකේ
වැනුවාවු වේගයේ
දැන් ඌ ඉස්පිරිතාලයේ
හදිසි අනතුරු ඒ කකේ
ඌ තේරුම් නොගත් දේ
ඩබල් එකේ
වන්නා හැටිය
කූල් එකේ
ගුරු මුෂ්ටිය ද
ගෝලයාට දුන් පසු
ඩබල් එකේ
ඒ ඔළමොල ගෝලා
සිතා එය යෂ්ටියක්
ඩබලක් සේ
අමුණා දෙකොන
නන්චකුවක් සේ
වනා දුහුනන් ඉදිරියේ
වෙන්නට සිතා පොරක්
වැදුනාලු සොම්බටම
ඩබල් එකේ
වැනුවාවු වේගයේ
දැන් ඌ ඉස්පිරිතාලයේ
හදිසි අනතුරු ඒ කකේ
ඌ තේරුම් නොගත් දේ
ඩබල් එකේ
වන්නා හැටිය
කූල් එකේ
Monday, June 11, 2018
ගෝඩ් එනකං! (කොමන් මෑන් නිකං හිඳීද???)
බොරු පණ පිහිටුවා ඇවිදිද්දී
සත්ය කනත්තේ මර නින්දේද?
බොරු වේ සදාකාලික සතුරා
සත්යයේ පුත්රයා හෙට උපදින්නට නියමිතය..
ගොම රිටි මිටි පිටින්
උඩ දමති හරි තුටින්
ලැජ්ජාව වැඩි කමිං
සත්යත් රෙදි ඇඳන්..
සත්ය කනත්තේ මර නින්දේද?
බොරු වේ සදාකාලික සතුරා
සත්යයේ පුත්රයා හෙට උපදින්නට නියමිතය..
ගොම රිටි මිටි පිටින්
උඩ දමති හරි තුටින්
ලැජ්ජාව වැඩි කමිං
සත්යත් රෙදි ඇඳන්..
Saturday, June 9, 2018
මං තරම් අශුද්ධ මිනිසෙක්!
රැවුල කොණ්ඩය නිසා වූවා නොවේ
ස්නානය අකුරට කළ නිසා හෝ එක්තැන් වීමෙන් වූවාද නොවේ
යහමින් පෝෂණ සත්කාර ඇති බව නොදැනීමෙන් බිනුවාද නොවේ
ශුද්ධ වූ මිනිසුන් දැක්මෙන් ම සිතෙන්නක්ද නොවේ
මා ගැන අනුන්ට වඩා දන්නා නිසා සිතෙන්නකි
රංගනය සන්නිවේදනයට මිස ජීවිතයට ආලෝකයක් නොවන බව දැක කියන්නකි
නමුත්, ඔබට වඩා අහිංසක මිනිසෙකි මා
එලෙසම දරුණු මිනිසෙකි මා
එනිසාම එතරම් අශුද්ධ මිනිසෙකි මා
එනමුත්, තවමත් චෝදනා පත්රයක් නොමැත
යෝජනා පත්රයක්ද නො දමනු මැනවි
මා කුප්රකට ඇලෝසියස් හැර තවත් ඇලෝසියස්ලා කිහිපදෙනෙකු නම් හඳුනමි
ප්රකට මහින්ද, ගෝඨාභය තබා රනිල් මෙෙත්රීත් නොහඳුනමි
යමරජ, සාතන්, යමයන් හැර සමයන් ගැනද අසා ඇතිවා පමණය
එනමුත්, නැවත කියමි
මම අශුද්ධය
සෙම්, සොටු, කිලි, බලි, බිලි නිසා නොවේ ඔබට සාපේක්ෂවද නොවේ
නිරපේක්ෂව මිනිසෙක් ලෙස
පවිත්රත්වය පෙනෙන තැනක
දැනෙන තැනක
අවැසි තැනක
ස්නානය අකුරට කළ නිසා හෝ එක්තැන් වීමෙන් වූවාද නොවේ
යහමින් පෝෂණ සත්කාර ඇති බව නොදැනීමෙන් බිනුවාද නොවේ
ශුද්ධ වූ මිනිසුන් දැක්මෙන් ම සිතෙන්නක්ද නොවේ
මා ගැන අනුන්ට වඩා දන්නා නිසා සිතෙන්නකි
රංගනය සන්නිවේදනයට මිස ජීවිතයට ආලෝකයක් නොවන බව දැක කියන්නකි
නමුත්, ඔබට වඩා අහිංසක මිනිසෙකි මා
එලෙසම දරුණු මිනිසෙකි මා
එනිසාම එතරම් අශුද්ධ මිනිසෙකි මා
එනමුත්, තවමත් චෝදනා පත්රයක් නොමැත
යෝජනා පත්රයක්ද නො දමනු මැනවි
මා කුප්රකට ඇලෝසියස් හැර තවත් ඇලෝසියස්ලා කිහිපදෙනෙකු නම් හඳුනමි
ප්රකට මහින්ද, ගෝඨාභය තබා රනිල් මෙෙත්රීත් නොහඳුනමි
යමරජ, සාතන්, යමයන් හැර සමයන් ගැනද අසා ඇතිවා පමණය
එනමුත්, නැවත කියමි
මම අශුද්ධය
සෙම්, සොටු, කිලි, බලි, බිලි නිසා නොවේ ඔබට සාපේක්ෂවද නොවේ
නිරපේක්ෂව මිනිසෙක් ලෙස
පවිත්රත්වය පෙනෙන තැනක
දැනෙන තැනක
අවැසි තැනක
Wednesday, June 6, 2018
ආදරය නොහඳුනන මිනිහෙක් මා තරම්
කළ නොකළ බොහෝ දනා බොහෝ දේ ලියූ බැවින් නොලීමි, නොවේ
ආදරය නොදන්නා බැවින් නොලීමි, මෙතැන්හි
කල්තබා ලියූවක් වී නම් ඉල්ලා අස් කර ගනිමි, මෙකල්හි
නොදැන කළ වරදට සමා වුව මැනවි
බැඳීම යන්න හැර එහි දෙබෙදුම් නන්වැදෑරුම් සූචි නොදනිමි
එහෙයින්ම අහිංසක මිනිසෙකි මම
අලවංගුවකින්ම උදුරා දැමු ලෙස මුලුත් අල,
ආල මුල් හෝ අල දැන් සාර පොළොවේ නැත
තල මෙනේරි කුරහන් ටිකක් වත් වපුරන්නට දැන් හැකිය
කුරුල්ලන් අලින් නෙක වන සත්තු ඇසුරට බාධා නැතිය
හේනක් කොටා ගෙන පැලක් හදාගෙන කුඹුරක් කර ගෙන ....
හිතුවාට එසේ, හුළඟේ ගසා යන වරා මලක් වත් දඬුවැටට උඩින් පියඹා එන්නට බැරි නැත
තරහ අවසර..
ඒවා ඉවත ඇදෙන්නේත් සුළඟින්මය
නොසිතමි එවග, පලාඵල කුමට .. ආලය නොහඳුනනම මා හට
ආදරය නොදන්නා බැවින් නොලීමි, මෙතැන්හි
කල්තබා ලියූවක් වී නම් ඉල්ලා අස් කර ගනිමි, මෙකල්හි
නොදැන කළ වරදට සමා වුව මැනවි
බැඳීම යන්න හැර එහි දෙබෙදුම් නන්වැදෑරුම් සූචි නොදනිමි
එහෙයින්ම අහිංසක මිනිසෙකි මම
අලවංගුවකින්ම උදුරා දැමු ලෙස මුලුත් අල,
ආල මුල් හෝ අල දැන් සාර පොළොවේ නැත
තල මෙනේරි කුරහන් ටිකක් වත් වපුරන්නට දැන් හැකිය
කුරුල්ලන් අලින් නෙක වන සත්තු ඇසුරට බාධා නැතිය
හේනක් කොටා ගෙන පැලක් හදාගෙන කුඹුරක් කර ගෙන ....
හිතුවාට එසේ, හුළඟේ ගසා යන වරා මලක් වත් දඬුවැටට උඩින් පියඹා එන්නට බැරි නැත
තරහ අවසර..
ඒවා ඉවත ඇදෙන්නේත් සුළඟින්මය
නොසිතමි එවග, පලාඵල කුමට .. ආලය නොහඳුනනම මා හට
Thursday, May 31, 2018
ඔව්...නෑ...බෑ...රජෙක් ඔටුන්න පූජාසනේ තබා නහයෙන් හැඬීය. (මටත් කඩුවක් නෑ, මමත් හඬමි)
මේ රටේ සුදුස්සාට, සුදුසු තැන කවදා ලැබේවිද? බලෙන් ගත්තොත් මිස කවදාවත් නොලැබේ වි...මේ බලෙන් ගැනීම ත්රස්තවාදය නම් ඒ ත්රස්තවාදයට උඩගෙඩිදෙන්නේ කව්ද? මේ රටේ ඒ චින්තනය වඩන්නේ නගන්නේ පැලකරන්නේ කව්ද? බලය ගත්තු ඉහළම පුරවැස්සා අප ඉදිරියේම නහයෙන් අඬනවා නම්...
මෙෙත්රී බලය ගත්තේ නහයෙන් අඬන්නටද? බලය ක්, විධායක බලයක් නුඹ සතුව ඇත්තේම නැතිද, මහත්තයෝ... කඩුව වනනවා කීවා, අවිචිය නරකාදිය ගැන කිවා..තව බොහෝ දේ ඔබම කීවා...ඒව සියල්ල අර මහින්දගේ වගේ "අපෙ හාමුදුරුවනේ" කථාද? සිංහයෙක් පරිදි සටනට ආවා නම් කුක්කෙකු පරිදි කෙඳිරි ගෑ යුතුද? අපි විශ්වාස කළ යුත්තේ නුඹලා බලය ගන්නට පෙර දාන ගර්ජනාද? පසුව දමන කල්පනාද? මහින්දගේ මග හරවන්නට නුඹට දුන් බලය රනිල්ගේ බලයට යට බවද නුඹ නොකියා කියන්නේ.. කව්රුන් හෝ නිසා වේවා නුඹලාගේ නාඩගම් තව දුරටත් විනාශ කරන්නේ මේ රටේ යහ ජනතාවගේ හදවතේ විශ්වාසයයි. මේ රටේ හදවතේ සාක්ෂියට කොලොප්පම් කරන පාර්ලිමේන්තුවත් සමයං දේශපාලන උගුඩුවෝ රැළත් ඊටම සරිලන ඒ පස්සේ වැටෙන ඉඳුල් බත් කන බත්බැලයින් රැසත් දැන් සිටින්නේ එකම වැසිකිළි පෝච්චියකය. මට නම් පෙනෙන්නේ එපමණයි. එතැනින් එන කවරෙකුගෙන් එන්නේත් එකම ගඳ නොවන්නට නම් පරණ වළෙන් නාලා ඇවිත් බැරිය. ඒ වළ දැන් අසුචි වලකි.
අලුත් අලුත් දෑ නොතකා, නොතනා නූල් සූත්ර වලින් ජනතාව නටවා යන්නට ගියෝතින් නුඹලා හැම ඔය පෝච්චියෙන් වළට යන්නට ඉක්මන් සුදුස්සන් වනු ඇත.
කණගාටුව නුඹලා ගැන නොව අප ගැනමය. රට ගැනමය. හැමෙකා අවංකව හිතන්නේ රට ගැන නම් නැත්තේ ක්රමයක්ද? වතුර බිඳක් නැති, සාර බිඳක් නැති පොළව ඇති රටවල් සිය ඉරණම් කණපිට ගහද්දී.. අපි පාපෝච්චාරණය කරමින් හඬා වැටෙමු බලය හා බලවතුන් ඉදිරියේ..
මෙෙත්රී බලය ගත්තේ නහයෙන් අඬන්නටද? බලය ක්, විධායක බලයක් නුඹ සතුව ඇත්තේම නැතිද, මහත්තයෝ... කඩුව වනනවා කීවා, අවිචිය නරකාදිය ගැන කිවා..තව බොහෝ දේ ඔබම කීවා...ඒව සියල්ල අර මහින්දගේ වගේ "අපෙ හාමුදුරුවනේ" කථාද? සිංහයෙක් පරිදි සටනට ආවා නම් කුක්කෙකු පරිදි කෙඳිරි ගෑ යුතුද? අපි විශ්වාස කළ යුත්තේ නුඹලා බලය ගන්නට පෙර දාන ගර්ජනාද? පසුව දමන කල්පනාද? මහින්දගේ මග හරවන්නට නුඹට දුන් බලය රනිල්ගේ බලයට යට බවද නුඹ නොකියා කියන්නේ.. කව්රුන් හෝ නිසා වේවා නුඹලාගේ නාඩගම් තව දුරටත් විනාශ කරන්නේ මේ රටේ යහ ජනතාවගේ හදවතේ විශ්වාසයයි. මේ රටේ හදවතේ සාක්ෂියට කොලොප්පම් කරන පාර්ලිමේන්තුවත් සමයං දේශපාලන උගුඩුවෝ රැළත් ඊටම සරිලන ඒ පස්සේ වැටෙන ඉඳුල් බත් කන බත්බැලයින් රැසත් දැන් සිටින්නේ එකම වැසිකිළි පෝච්චියකය. මට නම් පෙනෙන්නේ එපමණයි. එතැනින් එන කවරෙකුගෙන් එන්නේත් එකම ගඳ නොවන්නට නම් පරණ වළෙන් නාලා ඇවිත් බැරිය. ඒ වළ දැන් අසුචි වලකි.
අලුත් අලුත් දෑ නොතකා, නොතනා නූල් සූත්ර වලින් ජනතාව නටවා යන්නට ගියෝතින් නුඹලා හැම ඔය පෝච්චියෙන් වළට යන්නට ඉක්මන් සුදුස්සන් වනු ඇත.
කණගාටුව නුඹලා ගැන නොව අප ගැනමය. රට ගැනමය. හැමෙකා අවංකව හිතන්නේ රට ගැන නම් නැත්තේ ක්රමයක්ද? වතුර බිඳක් නැති, සාර බිඳක් නැති පොළව ඇති රටවල් සිය ඉරණම් කණපිට ගහද්දී.. අපි පාපෝච්චාරණය කරමින් හඬා වැටෙමු බලය හා බලවතුන් ඉදිරියේ..
වැටි සියයක්! ම දල්වමු..
ඕනෑ කුමක්ද
වැටියක්ද
දුමක්ද
දල්වන්න
එනවාද
එයින්
තව
වැටියක්ම
එහෙනම්
දල්වන්න
වැටියක්ම
පහන්
දල්වන්න
තව
එයින්
වැටියක්ම
පහන්..
වැටියක්ද
දුමක්ද
දල්වන්න
එනවාද
එයින්
තව
වැටියක්ම
එහෙනම්
දල්වන්න
වැටියක්ම
පහන්
දල්වන්න
තව
එයින්
වැටියක්ම
පහන්..
Subscribe to:
Posts (Atom)