Friday, February 3, 2017

එක්වෙන්න, එසවෙන්න, ධජයක සෙවණට එන්න


රටේ හැම නියෝජනයම එක් ධජයක් තුළ කැටි කරන්න පුලුවන් වුනු අපිට බැරි මොනවද? හැම ලාංජනයකම සියලු දත්තයන් අන්තර්ගත කරනවා. හැම දෙනාම, දෙයක්ම අල්ලගෙන යන්න හදන ගතියක් තියෙනවා. අන්න ඒ ගතිය හිත් ඇතුළට දමාගත්ත දවසට ලාංජන දිළිසේවි. ධජ ළෙලදේවි. එදාට මිනිස්සු රට වෙනුවෙන් අපි කළ යුතු දේ ගැන කතාකරාවි... විවේච්නයට, විචාරයට අමතරව මම රට වෙනුවෙන් කළ මෙහෙවර කුමක්ද? මට කළ හැකිදේ මොනවාද? කළ යුතුදේ කවරක්ද? අද මම මගෙන්ම ප්‍රශ්න කරමි. 

මා මෙතෙක් කළ කී දෙයින් රටේ පුරවැසි කිසිවෙකුට හෝ අගතියක් වීද, සුගතියක් වීද... මට අගතියක් වුවත් කිසිවෙකුට නම් අගතියක් නොවූ බව මට කිව හැකිය, එසේ නම් මටත් රට වැසි කිසිවෙකුටත් අගතිදායක නොවන වැඩසටහක් තුළ රට වෙනුවෙන් මටත් ඔබටත් යමක් කළ හැකිය. එය කළ යුතුය. රට වෙනුවෙන් අප හැමගේ යුතුකම නම් එයය.

අප කාගෙත් අරමුණ ඉපදුණු රට නැගුම නම් ඔබේත් මගේත් දියුණුව යනු එයම නොවේද? එබැවින් රට තුළ කිසිවෙකුට පැරදීමක් හෝ ජයක් තිබිය හැකිද? එසේ නම් එය රට පිළිබද නොව පුද්ගලික වූවක් විය යුතුය. එබදු පුද්ගලිකත්වයන් රටේ දියුණුව උදෙසාම දිය කරමු. කැප වෙමු. ධජය වෙමු. එසවෙමු. දිනකට නොව හැම දිනටම.

No comments: