Sunday, February 2, 2014

හෘද සාක්ෂිය

ඔබට නෑසෙන මට ඇසෙන හඩකි. මට නෑසෙන ඔබට ඇසෙන  හඩකි. ඒ හෘද සාක්ෂියේ  හඩයි. ඔබේ හෘද සාක්ෂිය ඔබට ඇසෙන මට නෑසෙන ලෙසින්ම මගේ හෘද සාක්ෂියද මට ඇසෙන ලෙසින්ම ඔබට නෑසේ. එහෙත් අපි දෙදෙනාම පැමිණිලි කරුවන් මෙන්ම විත්ති කරුවන්ද ජූරියද නඩුකාරයාද වන්නෙමු. 

ප්‍රශ්න පත්‍රයකට පිළිතුරු ලිවීමට අපට ඇත. අපට ඒ සදහා ලැබෙන කාලයන්ද එකක්ම නොවේ. ඒ කාලයට අපි ජීවිතය යැයි කියමු. ජීවිත කාලයම ගියත් පිළිතුරු සම්පූර්ණ කරන්නට බැරි අවස්ථා මෙන්ම පුද්ගලයෝද වෙසෙති. කෙටි කලකින්ම ලැබෙන ලැබෙන ප්‍රශ්නයට පිළිතුරු සපයන්නෝද සිටිති. ප්‍රශ්නයකට පිළිතුරක් දෙන්නට ඉඩ ලැබෙන අතරේ තව ප්‍රශ්නයක් ප්‍රශ්න පත්‍රයේ ලියවෙන්නේය. ඒ ජීවිතේ හැටියකි.

සතුට උපදින්නේ කොතනින්ද යන්න මම නොසිතමි. නමුත් එය  හදවතට දැනෙනා බව දන්නෙමි. සතුට  හදවතට දැනෙනවා නම් දුක දැනෙනවාදැයි අමුතුවෙන් කිය යුතු නොවේ. ඒ සතුට දුක මැද හදවතේ ශක්තිය එහි රෝග නිවාරණයද වන්නේය.  

හදවතේ  ශක්තිය කොතැනද? හෘද සාක්ෂිය ඒ කොතැන ‍හෝ තිබෙන බව මට සිතෙන්නේය.  හදවතේ නාළ තෙල් වලින් ‍හෝ රුධිර කැටියකින් අවහිර වී හදවත නැවතුනොත් අප ජීවිතය නවතීවි, ඒත් හෘද සාක්ෂිය කොතැන මුත් අපට කරදර නොකරාවිද, අපව සතුටු නොකරාවිද..

   අකමැති නිසා මකා දැමිය නොහැකි

   ජීවිතයට සමුදී පලා යා නො හැකි

   ස්පර්ශයක් නොවූ මුත් 

   මිදී යාමට නොහැකි

   මගේ උසාවියේ 

   දෙපසටම ඇති 

   එකම සාක්ෂිය

No comments: