Saturday, October 18, 2014

අභුත රූපය කියවීම විකාර රූපීය නොකර ගන්නා විලසින් ඉදිරියට ගියවිට

අපි හරි පිළිවෙලයි කීවාට ආපහු ලෝකයේ හතරවෙනි යුද්ධයක් තවම නූවූවාට පළවෙනි එකෙන් පස්සේ වූවායින් පසුව වගෙයි සමහර තැන්වල ඇසනේනේත් පෙනෙන දෙයින් දකින්දෙයින් හැගෙන අයුරින් මුලකින් මැදකින් අල්ලාගෙන කියවන්නට වූවත් කෙසේ හෝ අවබෝධ කරගතය යුතු වන කාරණා සේම දැනෙන හැගීම් මිනිසුන් නිදහස් කරන පමණටම නොතේරෙන තත්වයන් කියවා මෙන්ම නරඹා වටහා ගැනීමේත් තලයක් විවෘත විය යුත්තේ වියුක්තිය සංයුක්තයකට ගෙන ඒම ‍එදා තරම් පහසු නොවනවා සේම අතීතයට වඩා සංකීර්ණ තාක්ෂනික භාවිතයන් සරල වූවාට අර්ථ දැක්වීම්ද එකිනෙකට සංකීර්ණ වන නිසා එකට පෑහූ කල නොපෙනෙනා අර්ථ සේම නොහැගෙනා කරුණුත් සිතියමක් කියවන්නා සේ තැන තැන අමුනා පාර සොයා ගන්නවා සේ ඒ ගැලපීම උගත හොත් සංකීර්ණ සමාජයේ සංකීර්ණ මෙන්ම වියුක්ත කරුණු අපහසු තලයක ගලපා යම් රූපයක් ඇද ගත හැකිවේය යන්නෙන් ඒ අභූත රූපයෙන් කියවෙන දේ ගලපා අවබෝධයට ගත හැකි අතරම එසේ කළ යුතු වන්නේ ස්වභාවික තලයේ සාමාන්‍ය භාවිතාව එන, යන, කන, බොන දේට සීමා වන නිසාමත් නොව ස්වභාවිකත්වය කලක පටන්ම තාක්ෂනික සංස්කෘතිය තුළ දියවී ඇති තරමට ඒ සංස්කෘතිය ස්වභාවික වී ඇති බැවිනුත් ඒ ස්වභාවිකත් වය තුළ සොබා ස්වභාවිකත්වය නොදැනෙනා නොවිදිනා පසුබිමක ආදී වශයෙන් ගත්කල.................................................................................... විකාර රූපයද කියවා ගත යුතුමය, ජීවත් වීම පිණිස සබුද්ධිකව, සවිඥානිකව.


No comments: