Saturday, June 30, 2018

යථාර්තය පිරිසිඳිමි

ජීවිතය ගෙවී යයි..
හිරු නැගී බැස යන්නා සේ..
බාල වියෙන් තුරුණු වූ සිත කතර මැදින් වියපත් බවට පා නගනා සැටි..
පාට උලා සායම් පොවා වසා ගත නොහැකි ලප කැළැල්ද රැළි පෙරළිද නොමැති කිසිවෙකුත් නැත මෙ මිහිපිට..
දහස් ගණනින් අප එකිනෙකා හමුවූ ලෝකයේ දීම අප එකිනෙකාගෙන් සමුගන්නට නියමිතය..
අප කුඩා කළ ඇසු දුටු බොහෝ දේ අද වියපත්ය..
එදා සජීවී ඇත්තෝ සමහරෙක් අද මළවුන් අතරය..
අප පියවර මැන ගිය නගර මංමාවත් අද නැවුම් සළුපිළිවලින් සැරසී නව ජීවයක් ලබලාය..
එහෙත් නැවුම් පිළියෙන් සැරසී නැවුම් ජීවයෙන් පිබිදෙන්නට අපට නොහැක..
අපි වියපත් වන ජීවීන් වන්නෙමු..
බාල වියේ එකිනෙකා හා සුරතලයෙන් කෙළිදෙළෙන් හුන් කාලය යළි නොලැබෙන්නේය..
බැක් ටු ස්කූල් වූවාට ජීවිතය යළි ආපසු නොහැරෙන්නේය..
අපි ජීවිතයේ එක් පරිච්ඡේදයක් අවසන් කළ බව හැඟේ..
කවර ලෙසින් කොතැන කොයි තරාතිරමෙන් සිටියත් සමකාලීනයන්ට ඒ මානසික පෙරළිය දැනේ..
තුරුණුවියට එළඹෙන්නන් සේම එයින් නික්මෙන්නන්ද ලබන්නේ අලුත් අත්දැකීමකි..
වටහා ගන්නේ ලෝකයේ තවත් ලෝකයකි..
එය ජීවිත ආලෝකය පිණිස වන්නේ නම්, ජීවිත අවබෝධය පිණිස වන්නේ නම්,
ස්තූති වේවා....!
සකළ ලෝක වාසීන් හා මෙතෙක් අප නිර්ලෝභීව පෝෂණය කළ ස්වභාව ධර්මයාට..
තවත් ලෝකයක් දකින තෙක් අප මේ ලොව අවබෝධයෙන් පියමං කළ යුතුය..
බොහෝකොට කතා නොකරන යථා බව හඳුනා අවසරයි එසේ නම් යන්න තව ඉදිරියට..

පොල්පිති...සහ පොල්ලෙලි


Friday, June 29, 2018

නුඹ....!

අහස යනු ඇගෙ හිත නම්
හඳ යනු සිසිල වේ එහි
හිරු යනු එළිය නම්
තරු යනු වරුණ වේ එහි

වැහි වළා යනු දුක නම්
නිල් ගගන සතුටම වේ මැයි
අකුණු ත්‍රාසය වේ නම්
ගිගිරුමද බිය දේ මැයි

වැසි බිඳුව කඳුළක් වේ නම්
සිනහ පවනේ රැළිමයි
තත්පරයකුත් පාසා
එක ලෙසට ඉන්නට බැරි ඇයි

සිතින් විඳ විඳ හුන්නත්
අතින් අල්ලනු බැරිවෙයි
දිනෙක නැළැවෙන නිළඹේ
සොරා ගනු රිසි නුබමැයි

(තනිකරම කතාවක්)2

උඹ මීඩියා කාරයා.. මෙච්චරට අච්චරක් දේවල් ලියන්න තියෙද්දි උඹ කුණුගොඩවල් අයිසින් කරනවා විකුණන්ඩ.. දාහක් ඇත්ත මිනිස්සුන්ගෙ උත්සාහයන් තියෙද්දි උඹ සෙප්පඩ යාළුවන්ගෙ කුකුල් කටු වෙනුවෙන් කහිනවා.. මේකව ඇදල දාපන් අතනට..
මට කතාකරන්න දෙන්න ඒක මගේ අයිතිය...
උඹේ පැටික්කිරිය බලලයි උඹව මෙතනට ඇද්දේ..උඹේ කුපාඩිකම් වහගන්න ජනතාවාදී වෙන්ඩ හදන්ඩ එපා ටින්කිරෝ...ටිකිරි මොළේ තියාගණින් කෙල්ලන්ව රවට්ටන්න, ඒත් උඹට ආයෙ ඒවට වෙලාව දෙන්නෙ නෑ මම.
අනිකව ගණින්..
මූ කලාකාරය..කොහොමද ආයුබෝවන්ඩ.. ගෙදර දොරට නම් වැඩ කරගත්තා, තවම කලාවට යමක් කරන්න තමා බැරිවුණේ නේද..කතාකරමුද කණට පාරක් පිරිනමන්නද...
එහෙම කතා කරන්ඩ එපා. අපි තුට්ටු දෙකක් හම්බ කරන්නෙ මිනිස්සුන්ව කොච්චර සතුටු කරලද...
අම්මප. මට නම් පේන්නෙ හැම අතටම කලාවට වනල තමුන්ව සාධාරණීකරණය කරගන්න එකයි තමුසෙගෙ කලාව..
ඊර්ෂ්‍යාවෙන් කතා කරන්ඩ එපා...
ඊර්ෂ්‍යාව..ඈ.. බොල උඹල කරන්නෙ කලාවද, මුළාවද.. මිනිස්සු හිතන පතන දේවල්වල නිවැරදිකමට බලපාන්න උඹල කරපු කලාව මොකද්ද...කැපකිරීම මොකද්ද..ගලන ගඟටම අතු ඉති පාහිනව මිසක්..
එහෙම කියන්ඩ එපා කලාව කියන්නෙ සමාජෙට පණිවිඩ දෙන දෙයක් නෙවේ. අනික අපි කොච්චරනං කැපවෙනවද.. නිකං නොදැන කතා කරන්ඩ එපා.
ඔව්..මම දන්නෑ.. හැම බඩකඩත්තුවම විවේචනයේ කරන උඹලට කිසිම සමාජ වගකීමක් නෑ.. කැප වෙනව තමන් ගොඩ යන්ඩ නම් ...කොහොම හරි එල්ලිලා ඇවිත් තැනක් හදාගෙන හම්බුකරනවා..උඹල අනිත් උන්ට වැඩිය විශේෂයි වැඩිපුර මිනිස්සු අඳුනන නිසා. උඹලත් ඒ පානෙන්ම  එළිය බලනව. උඹලත් මිනිස්සුද, මහලොකුවට කියන්නෙ කලා කාරයො...
එහෙම කියන්ඩ එපා..
උඹල කලාව කරේ උඹලගෙ ගුරුවරු දෙයක් මිහිපිට ඉතුරු කරපු නිසා... දැන් උඹල මොනවද ඉතිරි කරල තියෙන්නෙ..
ලබ්බ තමයි උඹලගෙ කලාව.. උඹල දේශපාලනේටයි දොස්තරලටයි කොන්දොස්තරලටයි බැන බැන දවසෙ ගාණ කපනව, ඊළගට ප්රතිරූප, තත්වෙ මේන්ටේන් කරනව..වියදම කරන එවුන්ට රෙදි නැතුව කඩේ යනව.. නම දාගත්තු පොරවල්ගෙ වළං හෝදනවා ...ඔන්න බොලාගෙ කලාව...කෝ බොලාගෙ ඇට්ටකුණා නොවුන අලුත් වැඩ. මං අහන්නෙ බොලාගෙ සමාජේ කොළඹට එහා කෝ... කෝ දැන් කට.. පිටිසරින් ආපු වස්සො ටිකත් අවසානෙ බොලාගේ ගොබ්බ රැඩිකල් ආතල් එකට උම්බෑ කියනව. උන්ට එතනින් එහා කොන්දක් තියාගන්න ඉඩක් නෑ.. රැඩිකල් තත්වෙ මේන්ටේන් කරනව..වැදගත්කමට..ඒකද බොල අපි නොදන්න කලාව..ටෙලිවිෂන් වලට ජීවත්වෙන්න උඹල කලාව සිල්ලරට විකුණනව. වර දාන ගිලින්ඩ දේශපාලුවන්ට නොදෙවෙනියි උඹලත්..
තමුසෙ දන්නෑ අපේ ගැන. මේ අපේ කට වහන්න තමුසෙට බෑ හරි. අපේ මීඩියා එකෙන් මං තමුසෙව නැති කරලම දානවා.. කොහෙද ඕයි විදග්ධ සමාජෙකට ගැලපෙන්නෙ උඹ වගේ හරක්..
ටීඉඉඉඉඉංංංංංංංංං
ටීඉඉඉඉඉඉංංංංංංංංංං
කණටයි කටටයි බෙහෙත් දා ගන්නවා ඉස්සෙල්ලම....
තව කට්ටිය එහා පැත්තෙ, මෙතනට ගේන්ඩද...පොලිටික්කොද, කලවැද්දොද, බොරු වීර කාලකණ්ණි ඔක්කොම ඉන්නවා..
පොඩ්ඩක් ඔහොම හිටපන්කෝ..  එක එකා ගමු අපි..

-ඉදිරි කොටසින් හමුවෙමු-

(තනිකරම කතාවක්)1

මං මූට ඇත්ත කියන්න කීවා.. ඒත් ඇත්ත එළියට එන්නෙ නෑ, තත්වය නිසා උගුරෙ හිරවෙලා.. මොකද්ද තත්වෙ... මේ මහාචාර්ය කෙනෙක්.. ලංකා රත්න කියන්නෙ.. ගහපන් කන පුපුරන්න...ටීඉඉඉඉඉංංංංංංංංංං ලංකා රත්න ගේ කන් අඩියට දෙවියන්ගේම පිහිටයි. ඒත් කට ඇරුණා..
මං කියන්නම්.. අදින් පස්සෙ පාරෙ හිඟා කන්න උනත් කමක් නෑ.. මම ඇත්ත කියන්නම්.. (ප්රකාසන විකාසන ප්ලොට් අයිතිය තනිකරම මා සතුය©®)
හැමදේම නන්නත්තාරයි තමා, අපි තත්වෙ කළමණාකරනය කරනවා. ඉගෙනගත්තු හැම මිනිහට වගේ මමත් ... වතුර ටිකක්.. අ අ...මමත් කළේ ඉහළට ගිය එක. ඉහළම තැන ඉඳන් විවේචනය කරපු එක. අපි කියල වෙන මොනව කරන්නද, එක එක කාලෙට එන එන දේශපාලනයක් එක්ක වෙනසක් හොයනව ඇර මොනව කියල කරන්නද, මේක ගොඩදාන්න බෑ..
මේ මහාචාර්යතුමෝ, අපි අහන්නෙ තමුන්ගෙ දුක ගැන නෙවෙයි..අපේ දුකට හේතුව හරි...
හරි හරි මම කියන්නම්, මමත් පිටිසරින් ආපු මිනිහෙක් තමයි. අද ඉන්න ගොඩක් කොල්ලො කෙල්ලොන්ට වගේ ඒ කාලෙ මටත් ඕන වුනා ඇමරිකන් යුරෝපියන් හීන දකින්න...
උඹලත් එක්ක එකට හිටපු ගොඩක් දෙනා තමයි දැන් රට කරන් යන්නේ  දෙපැත්තෙන්ම....ඒකයි තත්ව කළමණාකරණෙ ඈ.... පොඩ්ඩක් ඔහොම හිටපං. ඔය අනිත් කෙඳිරිගාන එකා අරන් වරෙන්...
කංසා බිව්වම... ඔව් බිව්වම..ගංජා ගැහුවම.. ඔව්... අරක ප්‍රාණවත් වෙනවා කියලා අයියා කෙනෙක් කීවා..
අරක, ඈ බොල උඹට ප්‍රාණවත් නොවන ලෙඩක් තියෙනවද..කතාකරපං...නෑ.. නැත්තං තොට මංඤංද, පංඤංද ... ඉහ මොළේ කරකරගන්නේ.. ලෙඩක් තියෙනව නං මං බේත් අරන් දෙන්නං ඉස්පිරිතාලෙකින්, පොඩි කමට පිස්සෙක් නොවී ඉඳපං ඇච්චෝ...
අනිත් එකා ගෙනෙන් ..
මූ රැඩිකල් චින්තනේ වෙනුවෙන් බොන එකෙක්, සියළුම මත් බීම වර්ග, මත් ඉරීම්..මත්..
ඇති..
මහාචාර්යතුමා උඹල මේවට වගකියන්න ඕන..... මේ රැඩිකල් තුමා, බලන්න කියපං කවියක්...
මං කියන්නං..
උඹ..උඹ මීඩියා කාරය නේද, ඕන දේකින් උම්බලකඩ විජිටේරියන් සම්බෝල හදන එකා, උඹ තොත්ත බබා..
මං ගාව තියෙනවා ගංජාලංකාරගෙ කවියක්,එයා පේස් බුකි දාපු
කියවපං ..
දණ ගහන්නෙ නෑ..
මං කවි කියන්නෙ නෑ
මට ගැහුවොත් උඹෙ
කණට ගහනවා
මම ගංජ ගහනවා
මේ තිරිසන් සමාජයේ
රති කෙළි යයි දූ
කෙළිය මගේ
ඇගේ සිනිඳු කොපුල් තලේ
උඹෙ මළෙවි කරළිය ඇයි ඌට අලෙවි කළේ...
වසන්තයේ එන සති අන්තයේ
නඩුවට මට කොටුවෙ යන්ඩ තියේ...
විශිෂ්ටයි නේද, මං කීවෙ ශෘංගාරාත්මකයි නේද..
නඩුවද..උඹෙ ගෑනිද..බොගෙ මීඩියා ඇම්මද
දැන් අපි සේරම මේවායින් ගැහුවා ම චින්තනේ හැදෙයිද, කාමය රතිය සාංදෘෂ්ටිය, මොළේට ලේ උනයිද, නැත්තං ඒක කරවෙලා ගිහින් අර මහාචාර්ය ඉහළ අතින් කොරපු දේ උඹල පහළ අතින් නොකරයිද.. දාපන් මේ මළ ජරාව කුණු ගොඩට, ඒක ගිනි තියල දාපං.
ඔක්කොම කාලකණ්ණි.. කොටසක් තමුන්ගෙ තත්වෙ වෙනුවෙන් නැහෙනවා..කොටසක් තමන්ගෙ දුර්වලකම විඳවනවා..හැබැයි සේරම හිතාන ඉන්නේ තමන් තරම් ජීවිතේ විඳින සකීර්ල නෑ කියල..
...ඊලඟට...ආ උඹ

-ඉදිරි කොටසින් හමුවෙමු -

පෞද්ගලීකකරණය

ඉර යි තරුයි
විතරයි තව
නොඇල්ලුවේ අප
හඳත් පයින්
පාගාලා
ඇත්තේ අපෙ අය
සිහිල් ජලය
ගුවන් තලය
උණුහුම් කළෙ අප
රළුව වදින
පවන් දහර
හැදුවේ අපෙ අය
සොබාදහම
ඔබට බැරිය
පාඩු විඳින්නට
ඔබෙ දේපළ
අපට දෙන්න
ලාභ ලබන්නට

Tuesday, June 26, 2018

අතුරු සිදුරු

මදුරුවෝ වගේ නොවන අලි කොටි වග වලසුන් අතින් තලා විනාශ කළ හැකි හෝ පරිසරයේ පිරිසිදු කමෙන් යාමනය කළ හැකි හෝ සත්ව කොටසක් නොවේ. සතුන් මරා දමා පරිසර සමතුලිතතාව බිඳ තිරසාර විසඳුම් ලද හැක්කේද නොවේ. ඩෙංගු මැලේරියා නොහැදුවද අලියා මිනිහා අතර ඇති අරගලය, ඉඳ හිට වාර්තා වන කොටි වලස් කතාවට වඩා සමාජයේ ගැඹුරට ගිය එකකි. වරද අලියාගේද මිනිසාගේද යනුවෙන් වදවීමට වඩා වග වීම සපුරා ඇත්තේ මිනිසා සතුව බව වටහාගෙන ක්‍රියා කිරීම නොවෙද කළ යුත්තේ.
බලය සහිත වූ පමණින්ම බලධාරී හෝ නිලය දැරූ පමණින් නිළධාරී බව දරන්නන් නොව මොළය සහිත මොළධාරීන් පිරිසක් රටේ මහජනයාට නිරන්තර බලපාන ගැටළු සඳහා දිගු කාලීන දේශපාලනමය නොවන සමාජමය ප්‍රතිපත්තිමය විසඳුම් ලබාදීමට තෝරාගත නොහැක්කේ ඇයි. පත් නොකරෙන්නේ ඇයි.
අණ සහ බණ පටලවාගත් එකතැන පල්වන සමාජයක් හිට්ලර් සොයා අතීතයෙන් අනාගතය දකින්නට හදන්නේ පල්වීමෙන් කුණුවන මොළගෙඩි වලට ඉන් එහා කල්පනාවක් ඇති නොවන්නේ මෙ බැවින්මයි.
වරද පෙනෙයි, දැනෙයි. ඒත් අපි එකතැනයි. උත්තර සරලයි. අපේ අමනෝඥකම ඉහළයි. එකඟතාවයන් හීනයි, මතවාදයන් බහුලයි. අවසන් ප්‍රතිඵලය උදාසීනයි, නිෂ්ක්‍රීයයි. බොහෝ ස්ඵෝටනයන්ගේ සද්දෙයි දුමයි විතරයි. මිනිසුන් අනෙකා නසා සතා සීපාවා මරා දමා හෝ තිරශ්චීනව විසඳුම් සෙවීමේ එක්තරා හේතුවක් එතැනයි.
අප රටක් හැටියට නිවැරදි කාල රාමුවකට පිවිසෙන්නේ කවදාද.. අප්පමාදෝ අමත පදං.. මතුබුදුවන බුදුන් දැක නිවනටත් ප්‍රමාදය පතන අපි අඩු තරමින් යහ ජීවනයක් උදෙසාවත් අප්‍රමාද නොවන්නේ මන්ද.. කාලකණ්ණි කම යනු එයයි.

අත බලා, පොත බලා, මූණ බලා, අහක බලා කියම්!

👳ඔබට අවශ්‍ය අද දවස කොහොමද දැනගන්න
👷නෑ, මම දන්නවා මට අද කරන්න තියෙන දේ
👳එහෙනම් ඔබ කැමතියි ඔබේ හෙට දවස ගැන දැනගන්න
👷ජීවිතේ අනියතයි හෙටයි කියල වෙනසක් නෑ මගෙ හිතේ
👳ඔබ ආසවෙයි ඔබේ වාසනාව හොයාගෙන යන්න
👷හොයාගෙන යන්න වෙන එක අවාසනාව නේද, ඕක උත්සාහය
👳සුදුසු රැකියාව ගැන දැනගමුද
👷සුදුසු දේ මම තීරණය කරොත් ඒක ප්රශ්නයක්ද
👳විවාහය ගැන, දරුඵල ගැන..
👷ඒක මට බලාගන්න පුළුවන්, වදවෙන්න එපා ඒ ගැන
👳අපල උපද්‍රව නොසළකන එක හොඳ දෙයක් නෙවෙයි නේද
👷මම කොහොමත් සිහි කල්පනාවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ, ඒක හොඳයි නේද
👳එහෙනම් මම යන්නද
👷ස්තූතියි මං ගැන වද වුනාට, නැකතක් නැතුවම තේ එකක් බීල යන්න..

Monday, June 25, 2018

අණද බණද(ප්‍රාඥයා අඥ්ඥාන දායකත්වයට කිසිවිට බිය නැත)

අණට බය නිසා බණවත්
බණ සැර මදි නිසා අණවත් නොවේ
අවැසි තැන අණය
අවැසි තැන බණය
පැවැත්ම එතැනය
කොන්ද කෙළින් නම්
හිට්ලර්ලාද ඇඳ යට
රිංගන තැනට වැඩ ඇත
(හිට්ලර් යනුවෙන් අදහස් කළේ ඔහුම තමා)

Saturday, June 23, 2018

සේපියන්ලාගේ සේපියන්

කොන්ද කෙළින් කරන තරමට
පපුව ඉස්සරහට දාන තරමට
කොටු කරන්න උස වැටක් ඕන නම්
සී සී ටී වී හතරත වනන්න ඕන නම්
බුලට් ප්රූෆ් අඳින්න ඕන නම්
විද්‍යාත්මක නාමය මොක වේවා
ශතවර්‍ෂය විසිඑක වේවා
සත්තයි
ඒ මිනිස්සු නම් වෙන්න බෑ

මාද්දිය හර්දයට රිපීට් නොකරනු (හාර්ට් ෆුල් හර්ට් ෆුල්)

තිරිසනා කෙළෙසුවා ඇති, උගෙ වේදනාව විකුණාගෙන කන්න එපා. ඒව හිට්ලර්ට විරුද්ධ මිනිසුන්ට තරම් නෑ. පෙන්නන්න නැවත වධය නොව වධ විඳි බව පමණක්. මිනිස්සුන්ට නම් ඒ ඇති මයෙ හිතේ...යුද්ධෙට පස්සෙ මේ මිනිස්සුන්ගෙ තිරිසන් කම් අලෙවි කර ගැනීමත් ප්රවෘත්ති කලාවක් වෙලා.. ස්ත්‍රී දූෂණයක් විතරයි තව වීඩියෝවකින් දමල නැත්තෙ ටී වී නිවුස් වල..මේවට විසඳුම් ඉල්ලන්ට සිද්ධිය ඒ ටු ඉසෙඩ් විස්තරේ පමණ නොබලා නැවත නැවත දැමීම තවත් ජන මනස කෙළෙසීමක් නොවෙන්නෙ නෑ. අවකෙළි දහයකට උඩ ගෙඩි දෙමින් එකක් බේරා ගන්න හදනව කියන්නෙ ඔළුවයි මුට්ටියයි දෙකම විනාශ කරගන්න වැඩක් කියලයි කියන්න වෙන්නෙ. එහෙම තැන්වලයි හිට්ලර්ලත් හිටගන්නෙ.(හිට්ලර් යනුවෙන් අදහස් කළේ හිට්ලර්වම තමා)

Thursday, June 21, 2018

මෙහෙමයි,

චීවරය ගලවන එක ගැන කතාකරන්න පළමුව කතා කළයුත්තේ චීවරය පොරවා ගැනීම, එහි වටිනාකම රැක ගැනීම ගැනයි. භික්ෂුත්වය රංගනයක් කරගත්තම චීවරය ඩ්‍රාමා කොස්ටියුම් එකක් ගණනට වැටෙනව..එතකොට රංගනය අවසානයේ ඒක ගලවල දමන්නම වෙනව. වටිනාකමක් තියෙන්න නම් තමන් පොරවගන්නෙ තම ශාස්තෘෘවරයාගේ නමින් එන චීවරය කියන එක හද පතුලෙ විතරක් නෙවෙයි තම ඥානය පුරාවට සාරයක් වගේ පැතිරිලා තියෙන්න ඕන. ත්‍රිවිධ හමුදා ඇඳුම, පොලිසියේ ඇඳුම අවභාවිතයට ගැනීමට වඩා දරුණුයි ආගමික පූජ්‍ය, පූජක ඇඳුම් අවභාවිතයේ ගියොත්.. කට ඉස්සර වුනු ගමන් හිට්ලර්ටත් ඒ ඇඳුම දාන්න තරම් ජන ප්‍රජාවත් තොරතුරු සන්නිවේදනය සමඟ ප්‍රබල උත්කර්ශයකට යනව. අන්තිමටම අපි අත දිග ඇරල අඩිය රත් වෙන්න ගහගෙන තියෙන්නෙ අපේම කණට.
අපි බණ අහනව මිසක් කියන්න සුදුසු නෑ.. කියන්න ඕන අය බයිලා, සිංදු, කතන්දර කියන්නෙ නැතිව අදාළම කාර්යයේ සතිය පිහිටුවා වැඩ කරනව නම් ඔය ප්‍රශ්නත් නෑ..
දැන් කියන්න වෙන්නෙ වෙච්ච දේට එන්න සෙයියදු..
රෙදි කරට ගන්න කලින්, අඩු තරමෙ සරම උස්සගෙන ගිරි ගෝරියට යන්න කලින් ඇත්තටම තියෙන ප්රශ්නෙට හරියටම උත්තර දෙන්න ඕන කියන එක හැම විටම දෙතුන් පාරක් හිතන්නට සතිපට්ඨානය ටිකක් හෝ වැඩිය යුතුයි...ගිහියෙක් හැටියට මම ගැනත් මට හිතෙනව..

හිඳුවන කවි (හීතලට)

සාර භූමිය මාර වෙස්ගෙන වනසනා
කෘෘර කල්ලිය දනන් මන ගිනි අවුලනා
වනන්නේ නැති කඩුත් අරගෙන කොස් කොටා
බත් ගසින් වත් රට නගාපන් මැතිතුමා

කටින් බතලත් අලත් මල්පැල සිටවනා
කලත් පසුවී බබත් ලොකු වී ඇත මෙදා
තවත් කාලය බලන් ඉන්නට බැරි නිසා
මැජික් මරලා රටත් නළවා ගනු සොඳා

එදා සිට ඒ පැවතෙනා ගරු නම රකිව්
රෑට රෑටම අවකෙලිය මන්තිරි පැටව්
ගැටව් සේරම නුඹලගේ මග ඇදට යව්
අනේ අම්මප කක්කුටුය මුන්ගේ අඩව්

Wednesday, June 20, 2018

සාධු...සාධූ...සාධූ!

වෙෙරය වගුරවා
ත්‍රාසය උතුරවා
භීතිය පතුරවා
කෝපයෙන් ගුගුරවා
කියව් කියව්
දියව් දියව්
අපිට
තොපිට
ඔව් අපිට
සාධු ජන සමාජයක්!
වැඩ වරා
දන පෙළා
හණ ගසා
කඩ වසා
පතමු අපි
ප්‍රගමනික සමාජයක්!
මාවතේ ඇවිද
ලේ හලා ඇවිල
කාලය නසා හනික
හෙට එළි දක්වමු
අධ්‍යාපනික සමාජයක්!
තව දුරටත් බෙදෙමු
නිල බලය බදා ගමු
තනි තනිව බෙදා ගමු
ලද හැකිය
සමානාත්ම සමාජයක්!
ඔව් ඉතිං, අපි පතමු
එහෙව්
මෙහෙව්
සීමා රහිත
පීඩා සහිත
අසාධු
සාධු ජන සමාජයක්.

කැලේ..!