අපි චණ්ඩීන් වෙමු
අපේ පරම්පරාව සුපිරිසිදුය
අපි කළ යුත්ත පසුවට නොතබමු
ඒ කෙසේද යත්
කැපිය යුතු තැන
පොල් බෑ මූණා සේ
අත්ත උඩම ලැග ඒ අත්තම වුව කපන්නෙමු
අපේ එඩිතර බව එතරම්ය
අතීත බලපරාක්රමය මතක් වන්නේ දෙකක් දා ගත්තාමය
නැත්නම් දෙකක් අහගත්තාමය
නැත්තම් හත්පොළේ ගා ගත්තාමය
නැත්නම් සියල්ල අනාගත්තාමය
අපි පසුබාන්නන් නොවේ
පාරම්බාන්නන්ය
තනියෙන් වැරැද්දට එරෙහි කට නෑරීම අපේ ජන්ම දායදයය
සියල්ල කළ යුත්තේ බෙදාගෙනය
එනිසාම
වරදට එරෙහිව ගට එන්නේ
සීය දාහ එක් වූ විටය
අපි අභිමානය එපරිද්දෙනි
ගෙදර ඉන්න පොඩි එකාගේ අනාගතය
තැනෙන්නේ අපේ වෛරී ආඩම්බරයෙනි
ඒ කෙසේද යත්
අවෛරයෙන් වෛරය සන්සිදේ යැයි කියා පොල්ල අතට ගැනීමෙනි
රටත් ජාතියත් ආගමත් එතරමටම අපේ ගතට කැවිලාය
ඒ කොතරම්ද යත්
වැරදීමකින්වත්
ප්රාණගාතයක්
සොරකමක්
කාමමිත්යාචාරයක්
බොරුවක්
සුරාවක්
අප අතින් සිදු නොවේ
එබැවින්ම ධර්මය රකිනා අපේ
ධර්මයද සුරැකෙන තරම
ඒ මහිමයෙහි ප්රාතිහාර්ය කොතරම්ද යත්
අපි ලම්බ ලෙස උඩ බලා හරියටම අංශක 90 දී
බේටය ගුවනට මුදාලූවත්
එය අප මුහුණට නොවැටේමය
මේ දිනවල දසතින් මේ ප්රාතිහාර්ය ඔබට නොපෙනෙනු විය නොහැකිය
එබැවින්ම එන්න අප හා එක්වන්න
ලම්භ ලෙස උඩ බලා කෙළ ගහන්න
රට දැය සමය නියම ලෙස සුරැකේවි
හෙට උපදින පරපුර වෙනුවෙන්
කළ යුතුදේ යහපත දිනවීමට
අයහපටත කඩේ යාමය
අපේ බුද්ධියේ මහිමය
බලනු මැන කෙතරම්ද?
අවධාරණයයි - වත්ත බද්දට දී ඇස්සට දත නියවීම ඵලක් නොවේ. දැන් කල්පනාව විය යුත්තේ අවසන වත්ත නැවත ලබා ගැනීමට කටයුතු කිරීමටත් ඒ වත්තෙන් තමන් අස්වැන්න නෙළා ගන්නේ කෙලෙසකදැයි දැන් තබා සැලසුම් කිරීමත් ඒ සදහා ඉවසීමෙන් කටයුතු කිරීමත් නොවේද?
මේ තෙල් පොළක වූ පුවරුවකි.